Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád (dále jen „Reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky uplatnění práv Kupujícího z vadného plnění (reklamace) a z odpovědnosti za jakost při koupi zboží prostřednictvím internetového obchodu společnosti K2O s. r. o.

1.2 Prodávajícím je společnost K2O s. r. o., se sídlem Skuherského 875/2 a, 370 01 České Budějovice – České Budějovice 3, IČ: 09657070, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 31306.

1.3 Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která s Prodávajícím uzavřela kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu.


2. Odpovědnost za vady

2.1 Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady, zejména že:

  • odpovídá sjednanému popisu, druhu a množství, a má jakost a užitné vlastnosti podle smlouvy;

  • je vhodné k účelu, který Prodávající uvádí nebo pro který se zboží tohoto druhu obvykle používá;

  • je v odpovídající jakosti nebo provedení;

  • splňuje požadavky právních předpisů.

2.2 Pokud se vada projeví do 12 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

2.3 Prodávající poskytuje na zboží záruku v délce 24 měsíců, není-li u konkrétního zboží uvedena lhůta jiná nebo nevylučuje-li ji povaha zboží.


3. Omezení odpovědnosti

3.1 Reklamaci nelze uplatnit u zboží:

  • které bylo po dodání otevřeno, a tím ztratilo svou povahu zboží vhodného k opětovnému prodeji z hygienických nebo bezpečnostních důvodů (zejména láhve s alkoholem, které byly otevřeny),

  • u něhož došlo k vadě v důsledku nesprávného zacházení, skladování nebo mechanického poškození ze strany Kupujícího.


4. Uplatnění reklamace

4.1 Kupující je povinen vadu oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co ji zjistí. Učiní tak:

  • elektronicky na e-mail: limoncello.cz@gmail.com

  • nebo písemně zasláním reklamovaného zboží na adresu sídla Prodávajícího.

4.2 Reklamace musí obsahovat:

  • identifikaci Kupujícího (jméno, příjmení, e-mail, telefon),

  • číslo objednávky nebo faktury,

  • popis zjištěné vady,

  • preferovaný způsob vyřízení reklamace.

4.3 Kupující je povinen dodat zboží čisté a kompletní, včetně případného příslušenství. Zásilky zasílané na dobírku nebudou přijaty.


5. Vyřízení reklamace

5.1 Prodávající potvrdí Kupujícímu přijetí reklamace (e-mailem) a informuje jej o dalším postupu.

5.2 Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího uplatnění. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

5.3 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím na lhůtě delší. Po marném uplynutí této lhůty má Kupující právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

5.4 O vyřízení reklamace Prodávající Kupujícímu vystaví písemné potvrzení (zaslané e-mailem nebo přiložené k vrácenému zboží).


6. Nároky Kupujícího

6.1 Má-li zboží vadu, může Kupující požadovat:

  • bezplatné odstranění vady (opravu),

  • dodání nové věci bez vad (výměnu), pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené,

  • nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

6.2 Pokud má vada charakter podstatného porušení smlouvy, může Kupující také odstoupit od smlouvy.


7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tento reklamační řád je k dispozici na internetových stránkách Prodávajícího a na vyžádání jej Prodávající Kupujícímu poskytne v textové podobě.

7.2 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 01. 07. 2025

 

Formulář pro reklamaci

Formulář pro odstoupení od smlouvy